Consultanta telefonica Luni - Vineri: 08-18 si Sambata-Duminica: 08 - 14

Intrebari frecvente

Ce experienta aveti in comercializarea mobilei si canapelelor?
Avem o experienta de peste 11 ani, peste 250.000 de clienti consiliati si mobila livrata de aproape 20 de milioane de euro (900 miliarde lei vechi - 90 milioane lei noi).
În ce măsură fotografiile canapelelor corespund cu realitatea şi cum pot şti dacă e reala culoarea pe care o văd pe ecran ?
Fotografiile canapelelor noastre sunt realizate de profesionişti, cu aparatură foto digitală de înaltă rezoluţie care asigură reglajul optim al temperaturii de culoare, după care sunt prelucrate cu ajutorul programului Adobe Photoshop. Fotografiile canapelelor corespund, aşadar, cu realitatea. Cu toate acestea, calitatea imaginilor vizualizate de tine depinde şi de tipul, calitatea şi vechimea monitorului utilizat, care pot altera modul în care fotografiile şi culorile apar pe ecran.
Achiziţia
Aveţi un magazin sau o expoziţie unde sunt expuse canapelele?
Da, Avem 3 magazine in N-E Romaniei, in Iasi, Vaslui si Roman, unde o parte din aceste canapele sunt expuse. Desi magazinele au peste 1000 mp de expunere fiecare,  expunem o mica parte din oferta noastra de canapele, oferta completa regasindu-se in magazinul nostru online. Canapelele pot fi achiziţionate din magazinul nostru virtual.
Aveţi un catalog de prezentare pentru canapelele dvs.?
Nu, nu avem catalog de prezentare, deoarece toate canapelele noastre pot fi vizualizate pe site-ul nostru. Având toate canapelele expuse pe site ne este mai uşor să actualizăm în permanenţă informaţiile referitoare la acestea şi să oferim clienţilor noştri informaţii cât mai exacte şi mai actuale .
Cum pot cumpăra o canapea de pe site-ul dvs.?
Primul pas este alegerea canapelei pe care doresti să o cumperi.
Apoi trebuie sa analizezi detaliile:
a) Sub zona de fotografii vei gasi doua butoane, unul de se numeste "Descriere detaliata", in care gasesti detalii despre produs, iar celalalt se numeste "Materiale disponibile", unde vei gasi imagini cu stofele sau pielea din care se fac canapelele.
b) In dreapta imaginii gasesti informatiile despre pret si termenul de livrare.
Cand produsul poate fi achizitionat in alta culoare/material decat cea din poza, sub pret vei gasi o casuta in care poti nota materialele pe care le vrei si pe care le alegi din zona de "Materiale disponibile". La coltare vei gasi in zona de pret si doua butoane cu ajutorul carora poti selecta daca vrei coltul pe stanga sau coltul pe dreapta.
c) Adaugi canapeaua in cos.
d) Dupa ce adaugi in cos, vei bifa modalitatea de plata, unde ai mai multe posibilitati, inclusiv plata cu cardul in rate cu dobanda zero sau plata in rate lunare, pana la 60 de rate.
Faci clic pe varianta dorită şi urmezi instrucţiunile afişate pe ecran.
Aş putea împrumuta o canapea pentru a vedea dacă se potriveşte în casa mea?
Canapelele nu pot fi împrumutate. Dacă ai cumpărat o canapea şi constaţi că aceasta nu se încadrează în locuinţa ta aşa cum ai crezut, o poti returna în termen de 30 de zile din momentul in care ai receptionat-o.
Plata şi siguranţa tranzacţiilor
Cât de sigure sunt tranzacţiile pe care le fac pe site-ul dvs?
Tranzacţiile efectuate prin intermediul site-ului nostru sunt foarte sigure. Toate plăţile se realizează în deplină siguranţă prin sistemul 3D Secure. De asemenea, toate plăţile sunt controlate şi manual, pentru siguranţa dvs..
Ce modalitate de plată acceptaţi?
Iti oferim mai multe modalităţi de plată:

a)
plata prin card de credit (VISA sau MasterCard) emis de orice banca din tara si din lume;
b) plata în avans, prin care poti transfera banii direct din contul tau bancar, în contul nostru.
c) plata cu avans si diferenta la livrare.
d) plata in rate, cu card de cumparaturi emis de una din bancile partenere.
e) plata in rate, intre 6 si 60 de rate prin BRD Finance.

f) plata la livrare
 
Oferiţi posibilitatea plăţii în rate fără dobândă, sau alte scheme de plată?
Pentru moment, oferim posibilitatea plăţii în rate fără dobândă pentru clientii BRD, BCR, Raiffeisein, Banca Transilvania, Alpha Bank, CardAvantaj (Credite Europe Bank).
Ce este 3D Secure?
3D Secure este un termen general pentru un standard de securitate dezvoltat de VISA şi MasterCard. Conform acestui sistem, posesorul cardului trebuie să se identifice prin introducerea unui cod personal, pentru a valida tranzacţia online. Clientul primeşte acest cod de la bancă. La utilizarea acestui sistem, banca emiţătoare a cardului îşi asumă răspunderea faţă de orice risc de fraudă ce ar putea surveni. Acest serviciu a fost creat în scopul protejării clienţilor, iar site-urile care îl utilizează afişează logo-urile Verified by Visa (Verificat de Visa) şi Mastercard SecureCode (Cod de Securitate Mastercard). RugVista utilizează serviciul 3D Secure la efectuarea plăţilor cu un card pentru care s-a făcut activarea acestui serviciu.
Comenzile
Cum îmi pot vizualiza comenzile?
Pentru a-ti vizualiza comenzile, faci clic pe “Contul meu”, situat în partea de sus a paginii, apoi te autentifici cu ajutorul adresei tale de email şi al parolei. Aici iti poti vizualiza comenzile actuale şi anterioare, şi totodată poti urmări situaţia expedierilor curente.
Cum pot anula o comandă?
Comenzile pot fi anulate in 24 de ore de la lansarea lor in magazinul online, daca livrarea nu a fost deja efectuata sau daca nu a fost data comanda catre fabrica.
Cum îmi pot schimba comanda?
Dacă doresti să schimbi o comandă, te rugăm să ne trimiţi un e-mail la adresa comenzi@acaju.ro specificând canapeaua cu care doresti să o schimbi pe cea deja comandata. Te rugăm să ai în vedere că putem schimba comanda doar in anumite situatii si fiecare situatie va fi evaluata individual.
Expediţia şi livrarea
Cât costă expediţia?
Înformaţii detaliate poti gasi pe pagina “Termeni şi Condiţii”.
Cât durează expediţia?
Termenul normal de livrare este între 2 şi 60 zile lucrătoare în functie de produs.
Trebuie să fiu acasă când soseşte canapeaua?
Da, trebuie să fie cineva acasă atunci când ajunge coletul. Poti sa ne contactezi pentru a obţine detalii despre data şi ora livrării, sau pentru a schimba adresa de destinaţie.
Cum pot urmări comanda şi starea expediţiei?
După ce ai făcut comanda vei primi un e-mail de confirmare de la www.acaju.ro. Acest e-mail va conţine informaţii privind expediţia şi procedura de urmărire a acesteia.
Returnarea
Dacă nu îmi place canapeaua, pot să o returnez?
Da, dacă nu esti mulţumit, poţi returna canapeaua in 30 de zile din momentul in care ai receptionat-o.
Cum se efectuează returnarea?
Ca să returnezi o canapea, trebuie mai întâi să ne contactezi personal prin telefon la nr. 0040735900614 sau să ne trimiti un e-mail la adresa comenzi@acaju.ro pentru a ne transmite solicitarea de returnare. În urma solicitării tale iti vom trimite detalii privind modalitatea de returnare.
Ce fac dacă la primirea coletului canapeaua este deteriorata?
Dacă la primire canapeaua este deteriorata, te rugam sa ne contactezi la 0040735900614 si vom gasi imediat o solutie de rezolvare a problemei.
Cum ambalaţi canapelele pentru a le asigura transportul în condiţii de siguranţă?
Toate canapelele noastre sunt ambalate conform instrucţiunilor  curierului. Sunt in ambalajul original si suplimentar pot fi ambalate cu folie sau carton.
Trebuie să plătesc expediţia în caz de returnare?
Toate returnările în Romania sunt gratuite in primele 2 zile de la receptia produsului. Contacteaza echipa noastră de servicii pentru clienţi pentru a primi asistenţă în probleme legate de procedura de returnare.
Observatie: Canapeaua este un cuvant general prin care se va intelege orice produs achizitionat din magazinul online.
Sus