Consultanta Telefonica: Luni - Vineri: 08 - 22 si Sambata -Duminica: 08 - 14

Termeni si Condiţii si Politica de Confidentialitate

1. Politica de Confidentialitate valabila doar pentru magazinul online www.acaju.ro
2. Termeni si conditii valabile doar pentru magazinul online www.acaju.ro

 1.Despre  Politica de confidenţialitate ACAJU

Prezenta Politică de confidențialitate (“Politica”) explică modul în care SC ACAJU SRL (denumită în continuare: ”ACAJU”) colectează, utilizează şi gestionează informaţiile tale cu caracter personal. ACAJU se angajează să protejeze şi să îți respecte confidențialitatea. 
Citeşte prezenta Politică cu atenţie ca să înţelegi de ce şi cum colectăm datele de la tine şi cum vor fi utilizate.

Cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectăm, ACAJU este “operator de date”, adică entitatea care stabileşte scopurile pentru care şi mijloacele prin care datele cu caracter personal sunt prelucrate.

În cazul în care trebuie să ne contactezi în legătură cu informaţiile tale cu caracter personal sau această Politică, foloseşte următoarele date de contact:

Denumirea companiei: SC ACAJU SRL, RO14050238 / J37/572/2004
Adresa sediului social: Vaslui, strada Petru Rares, 264, sc. B, ap.1, parter, Romania
Adresa office: Vaslui, strada Traian, 91
Telefon: 0735900614


-Cum şi când colectăm datele tale cu caracter personal?

Noi colectăm informaţiile tale cu caracter personal atunci când acestea sunt relevante pentru nevoile tale de consumator sau afacerea noastră (de ex. când cumperi şi/sau comanzi produse şi/sau servicii de la noi, când contactezi Serviciul de Relaţii Clienţi ACAJU, când te abonezi la newsletter, când completezi sondajele pentru clienți sau furnizezi feedback despre bunuri şi servicii etc.).

Noi obținem informațiile tale cu caracter personal direct de la tine atunci când comanzi anumite produse sau servicii sau completezi un anumit formular sau când colectăm date prin observație (de exemplu, prin intermediul camerelor de securitate).

Reţine că acestea sunt doar informații despre modalitățile posibile de utilizare a datelor cu caracter personal pe care le poți întâlni vizitând magazinele si site-ul ACAJU, efectuând o achiziție la noi sau utilizând serviciile noastre. În fiecare caz, vei primi informații suplimentare clare despre scopul prelucrării datelor tale și, în unele cazuri, vom avea în plus nevoie de consimțământul tău explicit.

Nu folosim datele tale cu caracter personal în scopuri de marketing decât dacă ne spui tu că le putem folosi.

Toate informaţiile tale cu caracter personal sunt tratate în mod confidențial și protejate corespunzător de ACAJU şi/sau partenerii noştri de încredere.

-Ce informaţii colectăm direct de la tine?

Categoriile obişnuite de date pe care le colectăm de la clienţii ACAJU sunt următoarele: nume, adresa, data naşterii, sexul, adresa de plată, adresa de livrare, informaţii financiare, inclusiv cardul de credit sau debit sau alte informaţii de plată pe care le furnizezi când completezi formulare pe site-ul web ACAJU sau efectuezi plăţi în Magazinele ACAJU sau pe site-ul web ACAJU, sau când corespondezi cu noi prin telefon sau email, istoricul tău de achiziţii de produse şi servicii ACAJU şi informaţii suplimentare pe care decizi în mod voluntar să le partajezi.

Când colectăm datele tale prin observaţie (de ex. prin intermediul camerelor de securitate), facem acest lucru pentru a respecta obligaţiile legale sau pentru a asigura interesele legitime, ca de exemplu asigurarea siguranţei tale personale şi a angajaţilor ACAJU, protejarea proprietăţii tale personale şi a ACAJU, precum şi securitatea sistemelor informatice şi mobile ale tale şi ale noastre.

-Ce drepturi de confidenţialitate ai?

Reţine că ai dreptul, în orice moment, să soliciţi de la ACAJU următoarele:

•să îți asigure accesul la informaţiile tale cu caracter personalPoţi întreba ACAJU ce date cu caracter personal despre tine sunt folosite și să soliciţi accesul la aceste date cu caracter personal. De asemenea, ai dreptul să cunoști scopurile prelucrării, categoriile de date cu caracter personal pe care le deținem, părțile sau categoriile de părți cu care datele tale cu caracter personal sunt partajate, perioada de păstrare a datelor, precum și sursa datelor noastre care nu sunt colectate direct de la tine.
•să îţi pună la dispoziţie o copie a informaţiilor cu caracter personal pe care le deţinemNe poţi contacta dacă doreşti o copie a unei părţi sau a tuturor informaţiilor cu caracter personal pe care le deţinem despre tine.
•să soliciţi rectificarea datelor introduse greşitDorim să asigurăm că informațiile tale cu caracter personal sunt corecte și actualizate. Poţi cere ACAJU să corecteze sau să elimine informațiile considerate inexacte sau învechite.
•să soliciţi ştergerea informaţiilor cu caracter personalNe poţi cere să oprim prelucrarea sau chiar să ştergem informaţiile cu caracter personal pe care le deţinem despre tine. În cazul în care informaţiile tale cu caracter personal sunt necesare pentru îndeplinirea unei obligaţii contractuale a ACAJU faţă de tine, ACAJU ar putea fi incapabilă să îndeplinească această obligaţie contractuală. De asemenea, dacă informaţiile tale cu caracter personal sunt necesare pentru ca ACAJU să respecte anumite obligaţii legale (de ex. legislaţia fiscală), cererea ta nu poate fi gestionată.
•să restricționezi accesul ACAJU și/sau al terților la datele tale privind anumite procese sau în totalitateDacă ai contestat exactitatea datelor tale sau nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar acestea sunt solicitate de tine pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea cererilor legale sau ai obiectat față de prelucrarea efectuată pe baza motivelor pe care ACAJU le consideră legitime, ai dreptul de a solicita restricţionarea prelucrării informaţiilor tale cu caracter personal.
•să depui o obiecţie împotriva modului în care gestionăm datele taleReţine că ai dreptul de a te opune prelucrării datelor cu caracter personal care se bazează pe un temei legal pe care ACAJU îl consideră legitim. In plus, ai dreptul de a te opune in orice moment prelucrării datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct, incluzând profilarea in măsura in care este legata de marketing direct.
•să soliciţi transferul datelor tale către un alt operator de date (dreptul la portabilitate)În cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământul tău sau este realizat prin mijloace automate, ai dreptul de a solicita ACAJU să îţi transmita datele unui alt operator.

Pentru a exercita oricare dintre drepturile de mai sus, foloseşte datele de contact ale ACAJU din secțiunea Despre această Politică de confidențialitate de mai sus.

În cazul în care nu ești mulțumit de modul în care colectăm sau folosim informațiile tale cu caracter personal, ai dreptul întotdeauna să depui o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal accesând pagina http://www.dataprotection.ro/.

-Unde sunt stocate datele tale cu caracter personal?

Păstrăm datele cu caracter personal pe care le colectăm despre tine în medii sigure. Informațiile tale cu caracter personale sunt protejate de accesul, divulgarea, utilizarea, modificarea sau distrugerea neautorizată de către orice organizație sau persoane fizice.
Unele date sunt încă stocate pe suport de hârtie, dar tindem să digitalizăm toate datele personale pe care le procesăm. Datele prelucrate sunt stocate în sediile şi sistemele IT ale ACAJU, dar uneori stocăm datele pe serverele furnizorilor noştri de servicii de încredere.

-ACAJU distribuie datele mele terților?

Protecţia confidenţialităţii tale este importantă pentru ACAJU, prin urmare, nu vom distribui niciodată informaţiile tale cu caracter personal unui terţ în alte scopuri decât cele descrise în prezenta Politică.

Putem transmite informaţiile tale cu caracter personal partenerilor noştri de încredere din afara ACAJU, care întreţin sistemele IT ale ACAJU, sau îţi furnizează servicii în numele ACAJU. De exemplu, în scopuri de marketing, finanţare, publicitate, prelucrarea plăţii, livrare sau alte servicii în magazin şi în afara magazinului. Cu toate acestea, aceşti furnizori de servicii trebuie, conform contractelor relevante, să folosească datele care le sunt încredinţate numai lor în conformitate cu liniile directoare ale ACAJU şi în scopul pe care îl specificăm în mod strict. Îi obligăm, de asemenea, să protejeze în mod adecvat datele tale şi să le păstreze secrete.



-Cât timp îţi păstrează ACAJU datele cu caracter personal

ACAJU nu va păstra datele tale cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă decât este necesar pentru îndeplinirea scopului specific de utilizare.

-Pentru ce folosim datele tale cu caracter personal?

Folosim datele tale cu caracter personal într-un număr de moduri diferite, în principal pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale pe care ACAJU le are faţă de tine, dar uneori şi pentru îmbunătăţirea experienţei tale la cumpărături, pentru marketing direct şi motive de securitate.


-Prelucrarea comenzilor si furnizarea serviciilor

Când efectuezi o achiziţie personal într-unul din magazinele ACAJU sau prin site-ul web ACAJU, în funcţie de cazul respectiv, ai putea fi solicitat să furnizezi anumite date cu caracter personal care vor fi necesare pentru gestionarea corespunzătoare a achiziţiei tale. Această situaţie va avea loc în special dacă, pe lângă achiziţia produselor ACAJU, decizi să foloseşti unul dintre servicii, precum livrarea sau asamblarea. De asemenea, pentru a prelucra comanda ta asigurând că informaţiile cu caracter personal şi financiare furnizate sunt exacte, folosim sisteme de plată ale terţilor de încredere pentru a asigura că plata ta este sigură şi că detaliile tale nu sunt folosite în mod fraudulos. Dacă doreşti să plăteşti pentru bunuri şi servicii online, ACAJU va solicita informaţii legate de plată, inclusiv numărul cardului de credit sau debit, data expirării cardului, codul CVV, precum şi adresa de facturare.

Pentru a asigura că produsele și serviciile pe care le cumperi de la ACAJU sunt livrate la adresa corectă, colaborăm cu parteneri externi de încredere și le distribuim unele dintre informațiile tale cu caracter personal necesare pentru furnizarea respectivelor servicii (de exemplu, numele, adresa de livrare și preferințele de livrare pe care ni le-ai prezentat, cum ar fi ora la care doreşti să primeşti o livrare).


-Serviciul de relatii clienti

În cazul în care contactezi Serviciul de Relaţii Clienţi ACAJU (de ex. cerere pentru instrucţiuni de asamblare, cerere de returnare a produsului de care nu eşti mulţumit etc.) direct în magazinul ACAJU sau prin orice mjloc de comunicare disponibil, vom avea nevoie de informaţiile tale de contact pentru a soluţiona problema cu care te adresezi ACAJU. Acestea vor fi utilizate numai în acest scop. În anumite cazuri, vom utiliza servicii ale terţilor cărora le încredinţăm datele tale numai în măsura în care vor fi necesare pentru soluţionarea cazului tău (de ex. servicii autorizate pentru produse electronice pe care le vindem, furnizori de servicii de livrare, servicii de audit si contabilitate etc.). În acest caz, aceştia pot fi furnizori de servicii de transport şi asamblare, furnizori de sisteme IT care funcţionează la ACAJU în cadrul asistenței tehnice sau servicii de audit si contabilitate.

De asemenea, poţi contacta Serviciul de Relaţii Clienţi ACAJU când doreşti să faci achiziţii la ACAJU telefonic. Pentru a face achiziţii prin telefon, ACAJU prelucrează următoarele date: numele şi prenumele, adresa de facturare, adresa de livrare, voce, numărul de telefon şi adresa de e-mail. Desigur, aceste date sunt furnizate de tine în mod voluntar, dar nefurnizarea lor poate uneori rezulta în incapacitatea de a îndeplini o comandă sau o livrare.

Conversația ta cu Serviciul de Relații Clienți ACAJU poate fi înregistrată. Înregistrările sunt utilizate pentru a dovedi conţinutul conversaţiei, precum şi pentru a îmbunătăţi calitatea serviciului nostru. Dacă nu doreşti înregistrarea conversaţiei cu un angajat ACAJU, te invităm să foloseşti alte forme de contact, de exemplu un formular de contact sau o vizită la magazinul ACAJU.

-Siteul web ACAJU
Unele informaţii despre tine pot fi, de asemenea, colectate atunci când vizitezi site-ul web ACAJU. În acest caz, nefurnizarea datelor specifice poate limita posibilitatea de a utiliza cumpărăturile online sau de a reduce nivelul experienței tale la cumpărături. 

-Cookie-uri
Pentru menținerea site-ului nostru și pentru a asigura funcționalitatea acestuia în mod corespunzător, ACAJU utilizează tehnologia cunoscută în general sub numele de "cookie-uri". Cookie-urile sunt fișiere mici pe care le trimitem pe calculatorul tău și le putem accesa mai târziu. Acestea pot fi temporare sau permanente și utilizează, de exemplu, tehnologia JavaScript sau Flash. Datorită cookie-urilor de pe site-ul nostru poţi căuta fără dificultate și îţi putem arăta rezultatele relevante pentru tine. Fișierele cookie de pe site-ul ACAJU ne arată ce te interesează pe tine şi pe alţi vizitatori, ceea ce ne ajută să îmbunătățim utilizarea acestuia pentru toată lumea.

Cele mai obişnuite cookie-uri sunt următoarele:
•Strict necesare. Acestea sunt necesare pentru a asigura că site-ul web funcţionează eficient dintr-o perspectivă tehnică.
•Cookie-uri funcționale. Acestea ajută la îmbunătăţirea experienţei memorând alegerile tale.
•Cookie-uri de performanţă. Aceste cookie-uri sunt folosite pentru a măsura modul în care clienţii navighează pe site-ul nostru web şi află ce performanţă avem.
•Cookie-uri de re-direcționare. Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a ajuta ACAJU să plaseze anunţuri publicitare în alte pagini web pe care clientul le vizitează, sau să evite plasarea de anunţuri publicitare pentru un client care cunoaşte deja ACAJU.
•Plug-in-uri de social media. Aceste cookie-uri sunt folosite pentru a conecta clienţii noştri la canalele de social media. După aceea, informaţiile furnizate de cookie pot fi utilizate în diferite moduri.
Cookie-urile stocate pe calculatorul tău pot fi accesate atunci când vizitezi site-ul nostru web sau deschizi un email pe care ţi-l trimitem. Dacă doreşti să ştergi cookie-uri care sunt deja în calculatorul tău, consultă instrucţiunile browserului tău apăsând pe "Help" în același meniu al browser-ului.

ACAJU prelucrează cookie-uri numai cu acordul tău. Pentru a retrage acordul sau a fi de acord cu utilizarea cookie-urilor, efectuează setările adecvate în browser-ul tău. Cu toate acestea, unele din caracteristicile site-ului nostru nu pot funcţiona fără cookie-uri. Cerând acest acord, vom prezenta scopul pentru care acest tip de informaţii despre tine vor fi prelucrate şi vă vom informa despre drepturile voastre. Poţi afla mai multe informaţii despre cookie-uri aici.


-Alte site-uri web

Site-ul web ACAJU poate conţine link-uri către şi de la site-uri web terţe. Această Politică se aplică numai acestui site web, așa încât atunci când te transferi către alte site-uri web trebuie să citeşti politicile de confidenţialitate ale acestora. 


-Marketing

ACAJU ar dori să îţi trimită înformaţii despre produsele şi serviciile noastre care te-ar putea interesa. Cu toate acestea, putem trimite astfel de materiale de marketing numai dacă optezi pentru acestea. Reţine că indiferent dacă ai consimţit să primeşti mesajele noastre de marketing, poţi opta cu uşurinţă să nu le mai primeşti la o data ulterioară.

Ai dreptul în orice moment să ne opreşti ca să nu te mai contactăm în scopuri de marketing sau să nu mai oferim informaţiile tale altor membri ai ACAJU. Dacă nu mai doreşti să fii contactat în scopuri de marketing, apasă butonul de dezabonare de la sfârşitul mesajului nostru de marketing (email/newsletter).


-Monitorizare audio si video

ACAJU utilizează televiziune cu circuit închis (CCTV) în scopuri de siguranţă şi de detectare şi monitorizare a criminalității. Păstrăm informațiile colectate de CCTV numai pentru o perioadă de timp care ne permite să ajutăm organele de reglementare și organele de aplicare a legii. Aceste informații sunt păstrate în medii sigure și accesul este rezervat numai personalului de securitate calificat.

În acest scop, realizăm monitorizarea video continuă a anumitor zone ale magazinului și în jurul acestuia (de exemplu, unele departamente de vânzări, case de marcat, parcare, depozit). Nu monitorizăm în locuri în care ar putea conduce la încălcarea confidențialității tale (de ex. toalete). De asemenea, nu folosim imaginea înregistrată în niciun alt scop și nu efectuăm analize suplimentare asupra acesteia. Accesul la înregistrări se acordă numai pentru un grup restrâns de angajați de încredere și nu sunt partajate cu nimeni, cu excepția autorităților competente, ca probe în scopul procedurilor judiciare. Am limitat timpul de stocare al înregistrărilor la 30 de zile și după această perioadă, acestea sunt suprascrise automat, fără posibilitatea de a fi reproduse.


-Participarea la procesul de recrutare a ACAJU

Acceptând candidatura ta ca parte a procesului de recrutare la ACAJU, vom solicita anumite informaţii despre tine pentru a putea evalua aplicaţia ta.  În cadrul recrutării, datele tale cu caracter personal pot fi disponibile entităţilor care ne furnizează servicii". Aceştia sunt în principal furnizori de sisteme IT prin care se realizează procesul de recrutare, ca parte a asistenţei şi întreţinerii acestor sisteme.Vom stoca datele tale, dacă îţi dai consimţământul, pentru o perioadă de 2 ani.


-Concursuri/loterii

Putem solicita anumite date cu caracter personal ale participanților la astfel de evenimente, pentru a le realiza eficient și a îndeplini obligațiile care decurg din lege, de exemplu, pentru acordarea de premii. Când solicităm date cu caracter personal, te vom informa și despre scopul prelucrării acestor date și drepturile tale. Datele colectate pentru necesitățile acestor evenimente vor fi stocate cel mai adesea până la finalizarea lor, cu excepția cazurilor în care va fi necesar să le păstrăm datorită legii aplicabile (de exemplu, informații despre premiile acordate). În acest caz, vor fi, de exemplu, agenţii specializate în organizarea acestor evenimente sau co-organizatori ai evenimentelor.


-Alte informatii cu privire la ACAJU

În mod voluntar, poți furniza ACAJU informații cum ar fi preferințele tale pentru produse, motivele pentru care cumperi un produs, date despre familia ta și stilul de viață - datorită acestui fapt, putem afla mai multe despre preferințele tale la cumpărături și putem îmbunătăți experiența ta la cumpărături.

Poți furniza aceste informații și atunci când completezi formularul de garanție pentru produsul cumpărat la ACAJU. În plus, primim acest tip de informaţii dacă te înregistrezi sau achiziţionezi oferte ACAJU speciale, cupoane de reduceri sau alte promoţii.

În fiecare din cazurile de mai sus, vom încerca întotdeauna să îţi furnizăm informaţii sigure cu privire la prelucrarea datelor tale.

-Intrarea în vigoare și modificările Politicii de confidenţialitate

Prezenta Politică va intra în vigoare la 25 mai 2018.

Revizuim Politica de confidențialitate periodic şi vom prezenta orice actualizări pe această pagină web.


Precizam faptul ca prin acceptarea acestui acord, datele Dvs. personale vor fi prelucrate de ACAJU S.R.L., conform prezentei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal

Precizam faptul ca prin acceptarea acestui acord, datele Dvs. personale vor fi prelucrate de ACAJU S.R.L., conform prezentei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal

2.  Termeni si conditii valabile doar pentru magazinul online www.acaju.ro

1.  Prezentele TERMENI SI CONDITII definesc conditiile de utilizare a site-ului (magazinului online) www.acaju.ro, denumit in continuare Site-ul, de catre potentialii vizitatori sau clienti. Accesand si navigand pe acest site, acceptati, de facto, termenii de utilizare descrisi in continuare. In cazul in care nu sunteti de acord cu prezenta nota, singura solutie este sa parasiti acest website.  Acesti Termeni si Conditii nu sunt valabili in magazinele fizice ACAJU si nici pe alte platforme pe care ACAJU comercializeaza produsele, fiecare canal de vanzare avand Termeni si Conditii distincte si independente unul de celalalt.

2.  Termeni şi condiţii de utilizare  www.acaju.ro                                            
Magazinul online aflat pe domeniul www.acaju.ro este administrat de  S.C. ACAJU S.R.L., societate romana cu sediul în Str. Petru Rares, 264, sc.B, ap.1, Vaslui, telefon 0040735900614, email: comenzi@acaju.ro, înregistrată la Registrul Comerţului Vaslui sub nr. J37/572/2004, având codul fiscal nr. RO 14050238.  Prin utilizarea site-ului www.acaju.ro si/sau al oricărui alt serviciu oferit in site, se consideră că aţi citit, înţeles şi acceptat integral termenii şi condiţiile de utilizare ale site-ului.
Administratorul site-ului depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site, insa Acaju precizeaza ca pot aparea erori referitoare la datele de pe site, informatiile despre produse, inclusiv preturi eronate sau termene de livrare eronate, acestea avand doar caracter informativ.
Imaginea produselor are si ea un caracter informativ.
Unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori de operare, iar descrierile produselor pot fi incomplete/cu erori. Daca clientul se considera afectat in vreun fel de aceste erori, acesta poate face retur gratuit produsului in termen de 30 de zile de la receptie si i se va restitui contravaloarea comenzii, fara a avea dreptul la alte despagubiri.
Acaju face eforturi permanente de a prezenta informatiile cele mai relevante.
Pentru clarificarea informatiilor, cumparatorul se va adresa consilierilor de vanzari la numerele de telefon de pe site, la adresa comenzi@acaju.ro sau in magazinele agreate de VANZATOR pentru a vinde produsele sale. In cuprinsul acestui SITE urmatorii termeni vor insemna:
CUMPARATOR - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
VANZATOR - societatea comerciala ACAJU, avand sediul în Vaslui, str.Petru Rares, 264, sc.B, ap.1, parter , telefon 0040735900614, înregistrată la Registrul Comerţului Vaslui sub nr. J37/572/2004, având codul fiscal nr. RO 14050238.
PRODUSE SI SERVICII - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI.
COMANDA - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul confirma ca acea comanda a ajuns la el, urmand sa o analizeze si sa o confirme printr-un email si o factura de avans. Primirea acestui document electronic nu poate fi asimilata/inteleasa de catre Client ca fiind o confirmare de catre Vanzator a acceptarii comenzii ca valida si asumata de catre Vanzator.
CONTRACT - o comanda valida, confirmata in scris de catre Vanzator prin intermediul unui email detaliat ce contine si un link catre Termeni si Conditii si a unei facturi proforme.

SPECIFICATII - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
CULOARE - culorile comandate conform mostrarului sau conform imaginii de pe site.

3. Descrierea procesului de vanzare/achizitie pentru site-ul www.acaju.ro
Principalul rol al site-ului www.acaju.ro este de informare a potentialilor cumparatori asupra produselor pe care le pot achizitiona sau a serviciilor pe care Acaju le poate presta.
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon, site) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile de pe site, este de acord ca site-ul poate prezenta erori de pret sau de descriere si ca acea comanda lansata de client este obligatoriu a fi validata de catre Vanzator, in toate detaliile ei, printr-o discutie telefonica si prin transmiterea unui email de confirmare si a unei facturi proforme.
Clientul intelege ca in cazul erorilor de pret, situatie confirmata de Vanzator printr-un email transmis Clientului si/sau printr-o discutie telefonica, si/sau printr-o postare pe site, oricare dintre ele sau mai multe cumulate, efectuate in 48 de ore lucratoare de la lansarea comenzii, comanda va fi automat anulata de Vanzator, fara alte pretentii din partea Cumparatorului.
Vanzatorul va informa Cumparatorul,  prin emiterea unui document electronic ce va fi trimis pe adresa de email a Cumparatorului, ca a primit comanda, aceasta neinsemnand o validare a comenzii, ci doar o confirmare de primire. Documentul electronic emis initial va fi inlocuit/completat de o factura proforma care va confirma ca Vanzatorul este de acord cu comanda, doar in conditiile in care Cumparatorul si Vanzatorul ajung ulterior transmiterii comenzii de catre client la un acord telefonic si scris asupra structurii si valorii comenzii.
Inregistrarea unei comenzi online de catre Cumparator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferme ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.
Daca Vanzatorul  confirma explicit o comanda prin transmiterea unui email detaliat ce include un link catre Termeni si Conditii si prin emiterea unei facturi proforme care va include detaliat produsele, serviciile , conditiile, cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare a termenilor comenzii de catre ambele parti. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare prin emiterea de catre Vanzator a unei facturi proforme si transmiterea acesteia Cumparatorului prin email la adresa de email prezenta in comanda, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma. Atat Vanzatorul cat si Cumparatorul pot renunta la a primi/livra comanda oricand pe parcursul procesului de vanzare/achizitie, fara a fi necesara justificarea renuntarii la comanda si fara penalizari sau alte pretentii din partea Clientului/Vanzatorului. 
In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii. (Factura de marfa/servicii si/sau Avizul de insotire al marfii).
Lipsa certificatului de garantie trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la receptia produselor comandate. Solicitarile ulterioare nu vor fi luate in calcul.

Obiectul Contractului – il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie. Aceasta confirmare se trimite la solicitarea scrisa a Cumparatorului.

Comanda Clientului  – clientul selecteaza produsele, citeste, analizeaza si intelege Termenii si Conditiile si isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile site-ului www.acaju.ro prin bifarea casutei din site corespunzatoare acestora, apoi apasa butonul „Comanda acum/Adauga in cos.”  Prin efectuarea comenzii Clientul confirma ca este de acord cu Termenii si Conditiile, ca le-a citit cu atentie, ca le-a inteles si a comandat in deplina cunostinta de cauza asupra drepturilor si responsabilitatilor partilor implicate (Cumparator si Vanzator), neputand ulterior sa motiveze ca nu a avut cunostinta de acestea sau nu a fost/nu este de acord cu acestea, in totalitate sau partial. Clientul are posibilitatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Trimite comanda". Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi o confirmare scrisa din partea Vanzatorului privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.

Pretul Contractului – il constituie pretul  vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, Acaju atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori (inclusiv de operare), pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii efectuata prin intermediul emailului detaliat si a facturii proforme. Pretul include TVA. 

Modalitati de plata – pretul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre urmatoarele modalitati, functie de optiunea clientului: ramburs la livrare, transfer bancar, cu ordin de plata bancar (in baza facturii emise de catre Vanzator in contul SC ACAJU SRL mentionat pe factura, plata cu cardul online sau in magazin (orice tip de card bancar, in magazinele agreate de Acaju pentru preluarea comenzilor (Lem’s Vaslui, Lem’s Roman)), plata online cu cardul in rate fara dobanda (Raiffeisen Bank, BCR, Garanti, Credite Europe Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania) sau plata in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi (Raiffeisen Bank,Garanti Bank, Credite Europe Bank, Bancpost, Piraeus Bank, Banca Transilvania, BCR ), numerar (in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi ), in rate fara dobanda sau in rate prin credit clasic cu pana la 60 de rate lunare (cu intocmirea dosarului in magazinele agreate de Acaju pentru a prelua comenzi, in conditiile bancilor creditoare).

 Livrarea Produselor -  Modalitatea standard prin care clientul poate intra in posesia produselor comandate pe www.acaju.ro este cea de ridicare de catre client a comenzii din punctele de ridicare indicate pe site. Clientul insa poate opta pentru a i se livra comanda la o adresa indicata de el. In acest caz, clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si in caz de returnare a comenzii, costul transportului este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG 130/2000 care precizeaza ca"consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: "contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art.7 aliniat 1" precum si art.13 alin (3) din OUG 34/2014: "fara a aduce atingere alin.(1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist". Totodata, clientul intelege ca transportul comenzii este parte a unui contract auxiliar de servicii: "contract auxiliar - un contract prin care consumatorul obtine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanta sau al unui contract in afara spatiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terta, pe baza unui acord intre partea terta respectiva si profesionist".
In cazul in care clientul opteaza sa nu isi ridice singur comanda din punctele de ridicare ale Vanzatorului, livrarea se va realiza la adresa de livrare precizata de catre CLIENT in formularul de comanda, Vanzatorul utilizand modalitatea de livrare prin curier. Prin exceptie livrarea se poate realiza, cand este posibil, si prin echipele de livrare Acaju. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi reambalate de catre Vanzator ca urmare a propriului proces CTC.
Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie returnate Clientului in cont in termen de maximum 7 zile lucratoare de la aparitia indisponibilitatii si comunicarea acesteia Clientului.
Termenul estimativ pentru livrarea produselor este precizat pentru fiecare produs in parte in functie de disponibilitatea acestuia. Termenul estimativ nu este un termen ferm de disponibilitate/livrare, el se bazeaza pe istoricul anterior de livrare. Termenul ferm asumat este de maxim 150 de zile calendaristice.

Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare s.a.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare agreate initial, Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.
Vanzatorul va depune eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor comercializate.
Culoarea reala a produselor poate fi diferita fata de culorile vizualizate in cataloage sau pe site datorita faptului ca in procesul de redare a culorii pot interveni factori care sa modifice culoarea originala, cum ar fi, dar fara a se limita la: lumina de la sedinta de fotografiere de produs, intensitatea blitzului, reglajul monitorului, samd.
In cazul in care clientul este nemultumit de culoarea/nuanta de culoare a produsului si nu accepta produsul, se procedeaza ca in oricare alt caz care intra sub incidenta regulii legale de retur in 14 zile calendaristice. Cumparatorul poate face retur produsului si va primi suma achitata pentru produs sau poate solicita inlocuirea produsului cu un alt produs, situatie in care trebuie solicitat acceptul Vanzatorului, ca acesta poate onora acest schimb.
Clientul intelege ca la solicitarea unei inlocuiri de produs, va trebui sa accepte termenii de livrare specifici acelui produs, procesul de cumparare reluandu-se.
Livrarea comenzilor indiferent de valoarea lor este efectuata contracost, cu exceptia produselor aflate in promotie de transport gratuit si semnalizate corespunzator.

Receptia produselor - singura responsabilitate asupra receptiei produselor o are Cumparatorul. Indiferent de modalitate in care acesta intra in posesia produselor (ridicare proprie din punctele de ridicare, receptie in fata cladirii, s.a.) Cumparatorul are obligatia de a verifica starea exterioara a ambalajului coletelor cat si numarul lor, asigurandu-se ca acestea sunt integre, nu prezinta urme de deteriorari vizibile ale ambalajului in urma carora ar putea fi afectat produsul de sub ambalaj si sa verifice ca produsele primite sunt conforme cu comanda. In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta fie va refuza receptia produsului, fie va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca poate prelua comanda chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul urmand sa isi asume inlocuirea/repararea, cu conditia parcurgerii de catre Client a urmatorilor pasi:
- se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si, daca este posibil,  va realiza in prezenta curierului si fotografii;
- se va obtine acceptul scris (email/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord ca Clientul sa receptioneze produsele chiar cu ambalajul deteriorat si in caz de defectare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;
- va face poze si va transmite imagini cu deteriorarile in maxim 12 ore de la receptie impreuna cu solicitarile sale scrise.
Daca cele 3 conditii de mai sus nu pot fi indeplinite, singura varianta acceptata de Vanzator intr-o astfel de situatie este ca Clientul/Cumparatorul sa refuze receptia comenzii si sa ii faca retur imediat

Returul produselor comandate de catre client este gratuit cu conditia respectarii pasilor:
1. Anuntarea Vanzatorului telefonic la 0735900614 si prin email la comenzi@acaju.ro.
2. Completarea formularului de Retur.
3. Efectuarea returului prin curierul recomandat de Vanzator.
4. Produsele sa fie in aceeasi stare la retur ca in momentul primirii de catre client.

5.TARIFE DE LIVRARE/MANIPULARE A PRODUSELOR, LA NIVEL NATIONAL, PANA IN FATA CLADIRII*

LIVRARE/MANIPULARE COLTARE: 149 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE CANAPELE: 99 - 149 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SETURI CANAPELE SI FOTOLII: 149 - 199 LEI/SET

LIVRARE/MANIPULARE SETURI CANAPELE 3 2 1: 199 LEI/SET
LIVRARE/MANIPULARE SALTELE: 49 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SET MASA SI 2 SCAUNE: 69 LEI/SET MASA SI 2 SCAUNE

LIVRARE/MANIPULARE SET MASA SI 4 - 6 SCAUNE: 99 - 149 LEI/SET MASA SI 4-6 SCAUNE
LIVRARE/MANIPULARE MESE: 49 - 99 - 149 LEI/BUCATA

LIVRARE/MANIPULARE MASUTE CAFEA: 29 - 49 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SET 2 SCAUNE: 49 LEI/SET 2 SCAUNE
LIVRARE/MANIPULARE LIVINGURI: 99 - 199 LEI/SET
LIVRARE/MANIPULARE DORMITOARE: 149 - 199 LEI/SET

LIVRARE/MANIPULARE DORMITOARE CE CONTIN SIFONIER 3 USI GLISANTE: 199 LEI/SET
LIVRARE/MANIPULARE PATURI: 99 LEI/BUCATA

LIVRARE/MANIPULARE PATURI O PERSOANA: 49 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE PATURI BOXSPRING: 99 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE FOTOLII: 49 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE DULAPURI/SIFONIERE: 99 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE POUFI:  29 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE PERNE: 10 LEI/BUCATA

LIVRARE/MANIPULARE PANTOFARE/BIROURI/CUIERE: 29 - 49 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE COMODE: 29 - 49 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE VITRINE: 49 - 99 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE BUCATARII: 99 - 149 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SETURI CUIERE: 69 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE BIBLIOTECI: 99 - 199 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SETURI MOBILA TINERET: 99 - 149 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SIFONIERE 3 USI GLISANTE DOME: 149 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SCAUNE BIROU: 39 LEI/BUCATA
LIVRARE/MANIPULARE SCAUNE: 29 - 39 LEI/BUCATA

*PRETURILE DE MAI SUS SUNT VALABILE ORIUNDE IN ROMANIA.
  Pretul este mentionat pe site in dreptul fiecarui produs si in cosul de cumparaturi.

5. POLITICA DE RETURNARE (activarea dreptului de retragere din contract)

RETURUL ESTE GRATUIT, desi potrivit legislatiei in vigoare referitoare la cumparaturile de la distanta, Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat, cu suportarea integrala a cheltuielilor de returnare de catre Cumparator. Acaju insa respecta un principiu: Ai cumpărat simplu, RETURNEZI simplu si GRATUIT!

Cumparaturile online la Acaju vin la pachet cu multe avantaje pe care nu le gasesti intr-un magazin:

  • ai o diversitate mult mai mare de produse dintre care sa alegi;
  • poti comanda fara sa platesti un avans*
  • depozitare gratuita timp de 6 luni de zile a produselor comandate cu conditia solicitarii acestuia la momentul comenzii;
  • cel mai bun pret garantat pentru produsele aflate in custodia ACAJU. Astfel, pe perioada depozitarii, poti solicita ca produsele sa iti fie refacturate dupa eventualele noi preturi sau promotii de pret;
  • platesti la livrare acasa, cand iti ajunge produsul;
  • iti este livrata comanda pana in fata cladirii, indiferent unde locuiesti in Romania;
  • returul produsului il poti face in 30 de zile, in loc de 14 zile cat prevede legea pentru comenzile online si acceptam la retur toate produsele, chiar daca sunt la comanda, pe specificatiile dorite de tine (material de acoperire, culoare).

Dacă un produs achiziționat de la ACAJU.ro nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Cum il returnezi, lasam la alegerea ta, fie ne trimiți formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data la care ai receptionat produsul si noi trimitem curierul sa preia returul, fie duci produsul într-un punct de ridicare/primire ACAJU. 

* In cazul in care clientul refuza fara un motiv real receptia primei comenzi, urmatoarele comenzi ii vor fi livrate doar cu achitarea in avans a intregii valori a comenzii si costurilor de livrare/manipulare.

 

Serviciul 30 de zile drept de retur nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Vezi aici detalii despre dreptul la retragere precizat in lege.

 

Conditii generale pentru returul produselor: 

  • Returul produsului este GRATUIT. Returul produsului trebuie realizat doar cu curierul trimis de catre ACAJU. Daca trimiti produsul printr-o alta modalitate decat curierul ACAJU, vei suporta costurile de transport.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Nu acceptam produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate) nu se accepta ca reclamatii dimensiunile neconforme + - 5 cm. Cei 5 cm in plus sau in minus sunt considerati o toleranta normala.

Condiții specifice pentru returul produselor :

Mobilier, saltele, decoratiuni, covoare & textile

  • Poți returna produsele doar dacă sunt sigilate. Nu se acceptă produsele desigilate, montate.

 

Canapele, se accepta returul, cu conditia ca produsul sa fie ambalat intr-un mod similar celui in care a fost primit si sa nu prezinte urme de uzura, zgarieturi, rupturi, pete, samd.

 

Fiecare produs outlet, indiferent de categorie, se returnează conform condițiilor specifice categoriei respective.

 

Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.

  1.  

Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice. Se returneaza doar banii platiti pe produs, nu se returneaza banii pe serviciile platite (exemplu: livrare, manipulare, montaj, samd).

EXCEPTII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE:
Exceptie fac doar produsele de mobilier care au fost montate sau coletele desfacute/desigilate si saltelele desigilate neambalate in ambalajul original. Prin produse de mobilier a se intelege mobila de tip corp din PAL, MDF, LEMN.
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului in depozitul Acaju de unde a fost livrat. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b) pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
c) pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
Pentru produsele acceptate de Vanzator ca fiind disponibile pentru livrare online se va emite factura proforma/factura de avans transmisa catre Cumparator prin email.

Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. (art.14, punctul 3/OUG 34 ).
In momentul predarii produsului catre echipa de retur se completeaza un proces-verbal prin care partile consemneaza starea produsului si eventuale deficiente aparute.
Daca produsul este in starea de la livrare, atunci procesul verbal mentioneaza asta si pe baza lui in maxim 14  zile calendaristice de la primirea lui in depozit se returneaza sumele in contul clientului.
Daca livrarea se face prin curier, se va consemna la Vanzator, in prezenta curierului, starea in care a ajuns produsul si se va urma, dupa caz, procedura de returnare a sumei, returnandu-i-se in integralitate sau partial suma platita pe produs.

Model de formular de retragere 
Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre [aici se introduce numele, adresa postala si, daca este cazul, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale SC ACAJU SRL]: 
Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*) 
Comandate la data (*)/primite la data (*) 
Numele consumatorului (consumatorilor) 
Adresa consumatorului (consumatorilor) 
Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie) 
Data

6. Politica de confidentialitate
ACAJU se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor SITE-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia. Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe www.acaju.ro , privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Acaju poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul periodic, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.acaju.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
Pentru informare, suport, reclamatii si sesizari  Vanzatorul poate fi  contactat la adresa comenzi@acaju.ro
Informatiile de orice natura furnizate de catre VANZATOR CUMPARATORULUI, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

7. Politici de publicitate Google cookie
Site-ul http://www.acaju.ro/foloseşte Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google. Google Analytics foloseşte “cookies”, care sunt fişiere text plasate în computer, pentru a ajuta site-ul să analizeze modul în care utilizatorii îl folosesc. Informaţiile generate de cookie-ul cu privire la utilizarea de către dvs. a site-ului (inclusiv adresa IP), vor fi transmise şi stocate de Google pe serverele din Statele Unite. Google va folosi aceste informaţii în scopul de a evalua utilizarea de către dvs. a site-ului http://www.acaju.ro/, întocmirea rapoartelor de cercetare ale site-ului pentru operatorii de site şi furnizarea de alte servicii legate activitate şi de utilizarea internetului pe http://www.acaju.ro/ . Google poate transfera aceste informaţii unor terţe părţi, în cazul în care acest lucru este solicitat prin lege, sau în cazul în care terţe părţi afectează procesul de informaţii cu privire la numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. de IP cu orice alte date deţinute de către Google. Aveţi dreptul să refuzaţi utilizarea de cookie-uri prin selectarea setărilor corespunzătoare în browser-ul dvs., cu toate acestea, vă rugăm să reţineţi că, dacă realizaţi aceste setări este posibil să nu puteţi avea acces la funcţionalitatea deplină a site-ului http://www.acaju.ro/ . Prin utilizarea acestui site web, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor personale de către Google în modul şi în scopurile menţionate mai sus.

 8. Drepturi de autor
Conţinutul site-ului este proprietatea www.acaju.ro şi a companiilor partenere şi nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al Acaju. În cazul în care doriţi să preluaţi orice tip de conţinut de pe www.acaju.ro, ne puteţi contacta pe adresa office@acaju.ro. Utilizatorii nu au dreptul sa modifice nicio parte din acest site în afară de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzătoare a site-ului cu scopul în care a fost creat. In zonele din site care permit adăugarea conţinutului de către utilizatori, va asumati obligativitatea de a nu face urmatoarele:
a) sa publicati materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge acest sistem cat si orice sistem sau informatie;
b) sa publicati material cu drept de autor, daca nu sunteti autorul sau daca nu aveti permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
c) sa publicati materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de compania ce administreaza site-ul, de un alt utilizator, persoana fizica sau juridica, materiale ori informatii prohibite de prevederile legale in vigoare;
d) sa publicati o imagine sau o afirmatie care contravine normelor legale in vigoare incidente.
In caz de nerespectare a acestor conditii, Acaju se disociaza de autor si poate actiona pe cale legala.

9. Date cu caracter personal
Potrivit  Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, ACAJU are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate  datele cu caracter personal si datele cu caracter special (CNP) pe care ni le furnizaţi.
Scopul colectării datelor este: reclama, marketing, statistica si facturare. 
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor si va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la SC ACAJU SRL Vaslui, in Vaslui, str.Petru Rares, 264, sc.B, ap.1, parter.
SC ACAJU SRL este operator de date cu caracter personal cu nr. 35417 la ANSPDCP.

10. Garantii
Vanzatorul acorda garanţie care începe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:  

  • mobilier/canapele - 2 ani (pentru deficienţe calitative cum ar fi : exfolierea cantului daca aceasta nu s-a produs ca urmare a expunerii la temperaturi mai mari de 50C sau mai mici de 5C; balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);
    Produsele destinate sederii si saltelele vor fi verificate de catre clienti daca sunt conform asteptarilor lor privind deformarea si rezistenta la solicitarea statica si dinamica pentru o utilizare normala in timpul legal de rambursare de 14 zile calendaristice, nerambursarea acestora in timpul prevazut de lege va constitui un argument ca au fost multumiti de calitatea produsului receptionat si nu mai pot invoca ulterior receptiei ruperea sau deformarea produsului din cauza deficientelor, cu exceptia viciilor ascunse. Astfel, vanzatorul va raspunde doar pentru lipsa de conformitate care a existat la momentul livrarii produsului.
    Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea/valurirea stofelor/pielii ecologice sau pielii naturale de pe suprafata componentelor tapitate, mobilei tapitate sau a saltelelor, precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor, toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala, nu sunt considerate defectiuni, ci sunt lucruri normale rezultate din utilizare.
  • electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);
  • decoraţiuni - 30 zile pentru ţesături, tricotaje, confecţii şi articole textile precum pături, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, ţesături decorative, feţe de masă (deficientele calitative se refera la fire neuniforme, culoare nefixată, rezistenţa slabă a vopsirilor şi a imprimeurilor, decolorare prin spălare sau prin frecare, modificări dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea coloranţilor, cusături desfăcute sau ochiuri scăpate), sticlărie, ceramică, porţelan, tacâmuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (deficientele calitative se refera la defectarea sub durata minimă de funcţionare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente). 
  • Pe această perioadă, in cazul in care  deficienţele nu sunt imputabile cumpărătorului, Vanzatorul  îşi asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa.
  • Cumparatorul intelege ca, după efectuarea recepţiei şi livrării, nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.).
  • Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumpărător. 
  • Orice reclamaţie va fi însoţită de factura de marfă şi certificatul de garanţie. Sunt luate in considerare si acceptate pentru a fi solutionate doar reclamatiile clientilor care sunt insotite de copii dupa factura si certificatul de garantie. Singura adresa oficiala pentru primirea reclamatiilor este comenzi@acaju.ro. Nu vor fi luate in calcul alte adrese de email sau alte forme de transmitere a reclamatiilor. În termenul de garanţie Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită sau înlocuirea produsului cu deficienţe calitative, dacă aceste deficienţe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucţiunilor de utilizare şi întreţinere. Vânzătorul îşi  impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanţiei într-un termen maxim de 15 zile calendaristice. In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/inlocuire sa nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate dar respectandu-se orarul Vanzatorului. Produsul înlocuit beneficiază de aceeaşi garanţie ca şi un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanţie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit. 
In cazul reparatiilor in garantie/inlocuirilor/returului produselor, transportul acestora de la client catre unitatea de reparatii cat si retur vor fi suportate de catre Acaju, in urmatoarele conditii:
Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si ambala intr-o forma prin care sa fie protejat la transport.
Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma transportului.
Transportul produsului este efectuat de catre curierul DSC, curier contractat de catre SC ACAJU SRL, insa manipularea din locul unde este produsul pana in masina curierului cade in sarcina clientului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana la usa cladirii.
Produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o detaliere scrisa din partea clientului in care acesta expune starea produsului si ce solicita. 
Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului.Totodata, în cazul în care la receptia produsului se constata ca produsele prezinta urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom corecta decat acele probleme semnalate de client in notificarea trimisa initial de catre acesta si care au legatura cu termenii garantiei.
Durata medie de utilizare a mobilierului şi scaunelor, precum şi a canapelelor cu tapiţerie din stofă este de 5 (cinci) ani,  iar la decoraţiuni de 6 (şase) luni.

11. Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.   

12. Precizari suplimentare privind pretul derizoriu
Partile confirma prin prezenta ca au luat la cunostinta de existenta, continutul si sensul Art.1665 Noul Cod Civil care reglementeaza si acele situatii in care Vanzatorul anunta Cumparatorul ca pretul din magazinul online este gresit, fiind un pret derizoriu, cu mult sub valoarea reala a produsului, si astfel nu este de acord sa faca vanzarea, anuland-o. Citam:
"De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare."

13. Legea aplicabila – jurisdictia 
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Vaslui.
In caz de litigii privind bunurile comandate, primite si neplatite la timp, dobanda penalizatoare este de 0,5% pe zi de intarziere. Valoarea penalizarilor poate depasi valoarea bunului achizitionat. Se va calcula dobanda pe intreaga perioada calendaristica dintre prima zi de intarziere si ziua in care s-a achitat restanta.

14Neangajarea raspunderii  
Continutul informatiilor se refera la descrierea intr-un anumit grad de detaliere a activitatilor, produselor si serviciilor SC ACAJU SRL.
SC ACAJU SRL nu va acorda nici o garantie referitoare la:
a) evitarea utilizarii anevoioase sau intreruperii in utilizare a site-ului;
b) afectarea in sens negativ a altor sisteme prin utilizarea site-ului;
Astfel SC ACAJU SRL nu poate fi responsabila pentru nici un fel de daune directe sau indirecte produse prin utilizarea site-ului sau.        

Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să ne semnalați orice eroare la +40 735900614. Informațiile despre termenul de livrare și disponibilitate sunt informative. Informațiile vor fi confirmate în scris de către echipa online ACAJU.RO.

Informațiile și imaginile prezentate pot diferi față de realitate. Uneori specificațiile sau prețul pot fi eronate.

Sus