Consultanta Telefonica: Luni - Vineri: 08 - 22 si Sambata -Duminica: 08 - 14
Filtre

Intrebari frecvente

La ce riscuri ma expun cand cumpar online mobila de la Acaju?
ZERO RISCURI! Practic sunteti mai in siguranta decat la achizitia unui mobilier dintr-un magazin fizic. De ce? Deoarece intr-un magazin fizic nu puteti face retur produsului daca acesta nu va place decat in foarte rare situatii. In magazinul online ACAJU.RO puteti face retur din orice motiv, in 30 de zile de la primire.
Circuitul de la comanda la satisfactia dumneavoastra este simplu si confortabil:
COMANDATI de unde va aflati, telefonic la 
tel:0311300290 (tarif normal) sau direct in site, fara sa platiti ceva in avans - RECEPTIONATI, platiti la curier, oriunde in Romania, deoarece livram oriunde - VERIFICATI-TESTATI-PASTRATI sau RETURNATI GRATUIT in intervalul de timp de 30 de zile de la achizitie! In plus, orice produs are GARANTIE 24 de luni! Confort deplin, niciun risc pentru dumneavoastra.
Cum si in cat timp se returneaza banii pentru produsul returnat?
Returnarea banilor se realizează în termen de 5-7 zile de la data primirii coletului în depozitul central, pe numărul de cont specificat de client. 
Ce experienta aveti in comercializarea mobilei si canapelelor?
Avem o experienta de peste 13 ani, peste 270.000 de clienti consiliati si mobila livrata de aproape 25 de milioane de euro (1000 miliarde lei vechi - 100 milioane lei noi).
În ce măsură fotografiile produselor corespund cu realitatea şi cum pot şti dacă e reala culoarea pe care o văd pe ecran ?
Fotografiile produselor noastre sunt realizate de profesionişti, cu aparatură foto digitală de înaltă rezoluţie care asigură reglajul optim al temperaturii de culoare, după care sunt prelucrate cu ajutorul programului Adobe Photoshop. Fotografiile canapelelor corespund, aşadar, cu realitatea. Cu toate acestea, calitatea imaginilor vizualizate de tine depinde şi de tipul, calitatea şi vechimea monitorului utilizat, care pot altera modul în care fotografiile şi culorile apar pe ecran. Dar nu va faceti griji, orice comanda la Acaju e fara risc, deoarece aveti posibilitatea sa returnati produsul in 30 de zile de la receptie, daca acesta nu va place, din orice motiv, iar returul e gratuit.
Achiziţia
Aveţi un magazin sau o expoziţie unde sunt expuse canapelele?
Da, Avem 3 magazine in N-E Romaniei, in Iasi, Vaslui si Roman, unde o parte din aceste produse sunt expuse. Desi magazinele au peste 1500 mp de expunere fiecare,  expunem o mica parte din oferta noastra de mobila, oferta completa regasindu-se in magazinul nostru online. 
Aveţi un catalog de prezentare pentru produsele dvs.?
Nu, nu avem catalog de prezentare, deoarece toate canapelele noastre pot fi vizualizate pe site-ul nostru. Având toate canapelele expuse pe site ne este mai uşor să actualizăm în permanenţă informaţiile referitoare la acestea şi să oferim clienţilor noştri informaţii cât mai exacte şi mai actuale .
Cum pot cumpăra un produs de pe site-ul dvs.?
Primul pas este alegerea produsului pe care dorit să il cumparati
Apoi trebuie sa analizati detaliile:
a) Sub zona de fotografii veti gasi descrierea produselor
b) In dreapta imaginii gasiti informatii despre pret si termenul de livrare.
Cand produsul poate fi achizitionat in alta culoare/material decat cea din poza, sub pret vei gasi o casuta in care poti nota materialele pe care le doriti si pe care le alegeti din zona de "Materiale disponibile" sau dn mostrarul din imagini. La coltare vei gasi in zona de pret si doua butoane cu ajutorul carora puteti selecta daca vreti coltul pe stanga sau coltul pe dreapta.
c) Adaugi produsul in cos.
d) Dupa ce adaugati in cos, veti bifa modalitatea de plata, unde aveti mai multe posibilitati, inclusiv plata cu cardul in rate cu dobanda zero sau plata in rate lunare, pana la 60 de rate.
Faceti clic pe varianta dorită şi urmati instrucţiunile afişate pe ecran.
Aş putea împrumuta o mobila pentru a vedea dacă se potriveşte în casa mea?
Mobila nu poate fi împrumutata. Dacă ati cumpărat o piesa de mobilier şi constatati că aceasta nu se încadrează în locuinţa dumneavoastra aşa cum ati crezut, o puteti returna în termen de 30 de zile din momentul in care ati receptionat-o.
Plata şi siguranţa tranzacţiilor
Cât de sigure sunt tranzacţiile pe care le fac pe site-ul dvs?
Tranzacţiile efectuate prin intermediul site-ului nostru sunt la cel mai inalt standard de securitate international  Toate plăţile se realizează în deplină siguranţă prin sistemul 3D Secure. De asemenea, toate plăţile sunt controlate şi manual, pentru siguranţa dvs..
Ce modalitate de plată acceptaţi?
Va oferim mai multe modalităţi de plată:

a) plata prin card de credit (VISA sau MasterCard) emis de orice banca din tara si din lume;
b) plata în avans, prin care puteti transfera banii direct din contul dumneavoastra bancar, în contul nostru.
c) plata cu avans si diferenta la livrare.
d) plata in rate, cu card de cumparaturi emis de una din bancile partenere.
e) plata in rate, intre 6 si 60 de rate prin BRD Finance.
f) plata la livrare

 
Oferiţi posibilitatea plăţii în rate fără dobândă, sau alte scheme de plată?
Pentru moment, oferim posibilitatea plăţii în rate fără dobândă pentru clientii BRD, BCR, Raiffeisein, Banca Transilvania, Alpha Bank, CardAvantaj (Credite Europe Bank).
Ce este 3D Secure?
3D Secure este un termen general pentru un standard de securitate dezvoltat de VISA şi MasterCard. Conform acestui sistem, posesorul cardului trebuie să se identifice prin introducerea unui cod personal, pentru a valida tranzacţia online. Clientul primeşte acest cod de la bancă. La utilizarea acestui sistem, banca emiţătoare a cardului îşi asumă răspunderea faţă de orice risc de fraudă ce ar putea surveni. Acest serviciu a fost creat în scopul protejării clienţilor, iar site-urile care îl utilizează afişează logo-urile Verified by Visa (Verificat de Visa) şi Mastercard SecureCode (Cod de Securitate Mastercard). RugVista utilizează serviciul 3D Secure la efectuarea plăţilor cu un card pentru care s-a făcut activarea acestui serviciu.
Clientii fideli pot beneficia de beneficii suplimentare?
Clientii fideli pot beneficia de oferte secrete, personalizate, transmise prin email. 
Cum îmi pot vizualiza comenzile?
Pentru a va vizualiza comenzile, faceti clic pe “Contul meu”, situat în partea de sus a paginii, apoi va autentificati cu ajutorul adresei dumneavoastra de email şi al parolei. Aici va puteti vizualiza comenzile actuale şi anterioare, şi totodată puteti urmări situaţia expedierilor curente.
Cum pot anula o comandă?
Comenzile pot fi anulate in 24 de ore de la lansarea lor in magazinul online, daca livrarea nu a fost deja efectuata sau daca nu a fost data comanda catre fabrica.
Cum îmi pot schimba comanda?
Dacă doriti să schimbati o comandă, va rugăm să ne trimiteti un e-mail la adresa comenzi@acaju.ro specificând produsul cu care doriti să o schimbati pe cea deja comandata. Va rugăm să aveti în vedere că puteti schimba comanda doar in anumite situatii si fiecare situatie va fi evaluata individual.
Expediţia şi livrarea
Cât costă expediţia?
Informaţii detaliate gasiti pe pagina “Termeni şi Condiţii ”.
Cât durează expediţia?
Termenul normal de livrare este între 2 şi 60 zile lucrătoare în functie de produs.
Trebuie să fiu acasă când soseşte comanda?
Da, trebuie să fie cineva acasă atunci când ajunge coletul. Puteti sa ne contactati pentru a obţine detalii despre data şi ora livrării, sau pentru a schimba adresa de destinaţie.
Cum pot urmări comanda şi starea expediţiei?
După ce ati făcut comanda, veti primi un e-mail de confirmare de la www.acaju.ro. Acest e-mail va conţine informaţii privind expediţia şi procedura de urmărire a acesteia.
Returnarea
Dacă nu îmi place produsul, pot să o returnez?
Da, dacă nu sunteti mulţumit, puteti returna produsul in 30 de zile din momentul in care l-ati receptionat.
Cum se efectuează returnarea?
Ca să returnati comanda, trebuie mai întâi să ne contactati la tel:0311300290 (tarif normal)sau să ne trimiti un e-mail la adresa comenzi@acaju.ro pentru a ne transmite solicitarea de returnare. În urma solicitării dumneavoastra, va vom trimite detalii privind modalitatea de returnare.
Ce fac dacă la primirea coletului produsul comandat este deteriorat?
Dacă la primire produsul este deteriorat, va rugam sa ne contactati la tel:0311300290 (tarif normal) si vom gasi imediat o solutie de rezolvare a problemei.
Cum ambalaţi produsele pentru a le asigura transportul în condiţii de siguranţă?
Toate produsele noastre sunt ambalate conform instrucţiunilor  curierului. Sunt in ambalajul original si suplimentar pot fi ambalate cu folie sau carton.
Trebuie să plătesc expediţia în caz de returnare?
Toate returnările în Romania sunt gratuite. Contacteaza echipa noastră de servicii pentru clienţi pentru a primi asistenţă în probleme legate de procedura de returnare.
Sus