Consultanta Telefonica: Luni - Vineri: 08 - 22 si Sambata -Duminica: 08 - 14

Paturi continentale TOLEDO PREMIUM, boxspring, tapitat cu stofa sofran, format din baza arcuri bonell, saltea arcuri bonell, topper spuma 160x200, spatiu de depozitare, stofa SORO 41 structura baza din lemn, 235x161x110 cm Lxlxh

Descriere detaliată

DE CE SA ALEGI PATURI CONTINENTALE TOLEDO PREMIUM 160X200 CU STOFA SORO 41?

 

Deoarece acest pat continental Toledo este format dintr-o baza solida de lemn masiv peste care este pozitionata o structura megaconfortabila formata din doua saltele cu arcuri individuale de tip box springs de dimensiuni diferite, suprapuse, plus un topper.

Desi la prima vedere ai putea crede ca in categoria paturi boxspring sunt niste paturi tapitate obisnuite, lucrurile nu stau deloc asa.
Care sunt diferentele?

PATURI TAPITATE OBISNUITE                                                                                                                                                                                               

  • cadru de pat din pal sau lemn in format standard                                               
  • nu este prevazut din standard cu saltea                                                              
  • nu are topper, neavand nici saltea                                                                      
  • nu poate fi reglata pozitia saltelei si a corpului                                                 

  PATURI BOXSPRING CONTINENTAL                                                                

  • cadru de pat din pal sau lemn ce incadreaza ca o cutie o baza ferma de arcuri bonell sau arcuri individuale
  • are o saltea din arcuri bonell sau arcuri individuale pozitionata deasupra bazei patului formata din alta saltea de arcuri
  • are intotdeauna un topper din spuma deasupra saltelei superioare
  • unele modele de paturi boxspring sunt prevazute cu telecomanda si motor putandu-se schimba pozitia corpului

     

                                                             sectiune-pat-boxspring-bonell

ARTICOLE RELEVANTE PE BLOG

CELE MAI IMPORTANTE DETALII TEHNICE PAT BOXSPRING CONTINENTAL TOLEDO 160X200 

  • Dimensiuni baza de pat: 235x161x110
  • Inaltime zona orizontala: 58 cm
  • Suprafata zona orizontala: 160x200 cm
  • Cutia: formata dintr-un cadru stabil de inalta calitate, din materiale lemnoase si picioare de plastic in care se incadreaza o plasa de arcuri Bonell cu 4 spire de 2,2 mm plus un strat de spuma T25 de 1 cm
  • Salteaua superioara: construita din arcuri bonell cu 4 spire si o grosime de 2,2 mm si un strat de spuma de 1 cm 
  • Topperul: un topper Confort cu o grosime de 4 cm realizat din spuma T25, 
  • Duritate saltea: moale - mediu
     

SPECIFICAȚIILE PRODUSULUI

Tăblie: INCLUSA
Tăblie asortată: Tapiterie stofa SORO 41
Dimensiune totală incl. picioare: Lățime: 161 cm, Lungime: 235 cm, Înălțime tablie: 110 cm, Inaltime zona saltele: 58 cm
Cadru de la baza boxspring cadru din material lemnos plus plasa de arcuri bonell si un strat de spuma
Dimensiuni arcuri bonell din cadru arcuri bonell de 2,2 mm
Material cadru: Tapițerie
Compoziţie material cadru: 100% polyester
Fermitate arcuri cadru medie
Dimensiune: Lăţime: 160 cm, Lungime: 200 cm, Grosime: 18 cm
Fermitate: MEDIE
Tip de arcuri: BONELL
Spuma saltea poliuretanica cu grosime de 1 cm
Număr de zone: 1
Material parte superioara boxspring: Tapițerie
Compoziţie material: 100% polyester
Duritate saltea medie
Tip saltea superortopedica
Tipul saltelei topper Saltea superioară
Realizata din spuma poliuretanica cu o inaltime de 4 cm
Culoare pat boxspring: sofran
Spălare la mașină: Nu
Înălbire: Nu înălbiţi
Centrifugare: Nu se usucă la mașină
Călcare: A nu se călca
Curăţare chimică: Nu curăţaţi chimic
Instrucțiuni: Ștergeți cu o cârpă umedă
Picioare și suporturi: Include picioarele
Înălțimea picioarelor/suportului/roților: 2 cm
Garanție: 2 ani
Greutate: 119 kg
Spațiu depozitare: Da


Utilizarea produsului:

  • Curăța mobilierul folosind un aspirator de mana, o perie delicata si substante potrivite pentru curatare. Nu utiliza substanțe chimice puternice și materiale cu structură aspră.
  • Mobilierul este destinat pentru auto-asamblare si il vei primi in colete, cu instructiuni de montaj, poate fi montat cu usurinta in 30 de minute.
     

Alte modele de paturi boxspring continentale  vei gasi in categoria paturi boxspring continental.


Detalii despre serviciile disponibile, garantii, modalitati de plata si serviciul de retur gasesti in pagina SERVICII ACAJU.

 

 

Ce spun alti clienti despre produsele si serviciile noastre gasesti in pagina marturii clienti.
 

 

 

Regulament promo Aduna Familia la Povesti Acasa Decembrie 2019

                   

Regulament

cu privire la desfasurarea campaniei

pe magazinul online www.acaju.ro

in perioada 03 decembrie 2019 – 06 ianuarie 2020

 

I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei Aduna Familia la Povesti Acasa (denumita in continuare ”Campania”) este ACAJU SRL. (desemnata in cele ce urmeaza sub titulatura ”Organizator”),societate comerciala organizata potrivit legii romane, cu sediul social in Vaslui, strada Petru Rares, 264,sc. B, ap.1, parter, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J37/572/2004, cod unic de inregistrare RO14050238, reprezentata prin dl. Acatrinei Iulian, in calitate de Director General.

 

II. DURATA CAMPANIEI

Campania se desfasoara in perioada 03 decembrie 2019 ora 00:00 – 06 ianuarie 2020 ora 23:59.

 

III. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania se va desfasura in magazinul online www.acaju.ro, in limita stocurilor disponibile.

 

IV. DREPTUL DE PARTICIPARE

La Campanie poate participa orice persoana juridica si orice persoana fizica avand varsta minima de 16 ani (numita in continuare ”Participant”) care cumpara online de pe acaju.ro.

 

V. MECANISMUL CAMPANIEI

1. Campania consta in oferirea unui pachet de servicii de livrare gratuita - retur gratuit la orice produs achizitionat, cu sau fara reducere si a unei extragarantii de 8 ani, suplimentara garantiei legale de 2 ani.
 Extragarantia de 8 ani este valabila la mobila corp (bucatarii, dormitoare, dulapuri, livinguri, samd) si la mobila tapitata (canapele, coltare, fotolii, sezlonguri, tabureti tapitati). Sunt excluse din extragarantie produsele din categoriile de mese si scaune si alte categorii neincluse in cele comunicate anterior ca facand parte din promotie.

TIPURI DE GARANTII SI EXTRAGARANTIA DE 8 ANI
 Vanzatorul acorda garanţie care începe de la data receptionarii produselor de catre Client, dupa cum urmeaza:  

 

  • mobilier/canapele - garantia suplimentara comerciala de 8 ani de zile. Garantia comerciala suplimentara de 8 ani  nu afecteaza in niciun fel drepturile legale prevazute de legislatie pentru garantia de 2 ani de zile. Extragarantia de 8 ani este acordata pentru: balamale, glisiere sau alte sisteme de deschidere/glisare/culisare/ridicare care nu mai functioneaza corect, desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor. Vanzatorul va alege, la momentul respectiv daca va inlocui componenta ce nu mai functioneaza corect, o va repara sau va acorda o despagubire egala cu valoarea componentei de mobilier defecte (balamale/glisiere/sisteme de ridicare/sisteme de deschidere). La sesizarea Clientului, Vanzatorul va face evaluarea situatiei si va comunica Clientului care este modalitatea de solutionare a reclamatiei. In cazul in care Vanzatorulu opteaza pentru acordarea unei despagubiri, aceasta va fi acordata sub forma unui voucher valoric ce va putea fi utilizat in cadrul magazinului online www.acaju.ro, in limita a maxim 20% din valoarea bunului ce va fi achizitionat in procesul de utilizare a acelui voucher valoric.

  • mobilier/canapele - garantia legala de 2 ani (pentru deficienţe calitative cum ar fi : exfolierea cantului daca aceasta nu s-a produs ca urmare a expunerii la temperaturi mai mari de 50C sau mai mici de 5C; balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);
     Produsele destinate sederii si saltelele vor fi verificate de catre clienti daca sunt conform asteptarilor lor privind deformarea si rezistenta la solicitarea statica si dinamica pentru o utilizare normala in timpul legal de rambursare de 14 zile calendaristice, nerambursarea acestora in timpul prevazut de lege va constitui un argument ca au fost multumiti de calitatea produsului receptionat si nu mai pot invoca ulterior receptiei ruperea sau deformarea produsului din cauza deficientelor, cu exceptia viciilor ascunse. Astfel, vanzatorul va raspunde doar pentru lipsa de conformitate care a existat la momentul livrarii produsului.
     Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea/valurirea stofelor/pielii ecologice sau pielii naturale de pe suprafata componentelor tapitate, mobilei tapitate sau a saltelelor, precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor, toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala, nu sunt considerate defectiuni, ci sunt lucruri normale rezultate din utilizare.

  • electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);

  • decoraţiuni - 30 zile pentru ţesături, tricotaje, confecţii şi articole textile precum pături, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, ţesături decorative, feţe de masă (deficientele calitative se refera la fire neuniforme, culoare nefixată, rezistenţa slabă a vopsirilor şi a imprimeurilor, decolorare prin spălare sau prin frecare, modificări dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea coloranţilor, cusături desfăcute sau ochiuri scăpate), sticlărie, ceramică, porţelan, tacâmuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (deficientele calitative se refera la defectarea sub durata minimă de funcţionare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente). 

  • Pe această perioadă, in cazul in care  deficienţele nu sunt imputabile cumpărătorului, Vanzatorul  îşi asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa.

  • Cumparatorul intelege ca, după efectuarea recepţiei şi livrării, nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.).

  • Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumpărător. 

  • Orice reclamaţie va fi însoţită obligatoriu de factura de marfă şi certificatul de garanţie. Sunt luate in considerare si acceptate pentru a fi solutionate doar reclamatiile clientilor care sunt insotite de copii dupa factura si certificatul de garantie. Singura adresa oficiala pentru primirea reclamatiilor este comenzi@acaju.ro. Nu vor fi luate in calcul alte adrese de email sau alte forme de transmitere a reclamatiilor. În termenul de garanţie Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită sau înlocuirea produsului cu deficienţe calitative, dacă aceste deficienţe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucţiunilor de utilizare şi întreţinere. Vânzătorul va repara/inlocui produsul sau va returna contravaloarea reparatiei sau a produsului, pe durata garanţiei într-un termen maxim de 15 zile calendaristice, atunci cand acest produs nu este adus la comanda. Clientul accepta prin prezenta ca repararea/inlocuirea produsului nu va putea fi indeplinita la un termen mai scurt decat cel in care acel produs/reper poate fi adus la comanda (aprovizionare) de la furnizor. In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/inlocuire sa nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate dar respectandu-se orarul Vanzatorului. Produsul înlocuit beneficiază de aceeaşi garanţie ca şi un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanţie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit. 

In cazul reparatiilor in garantie/inlocuirilor/returului produselor, transportul acestora de la client catre unitatea de reparatii cat si retur vor fi suportate de catre Acaju, in urmatoarele conditii:

Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si ambala intr-o forma prin care sa fie protejat la transport.
 Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma transportului.

Transportul produsului este efectuat de catre curierii autorizati Acaju (DSC si Nemo), insa manipularea din locul unde este produsul pana in masina curierului cade in sarcina clientului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana la usa cladirii.

Produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o detaliere scrisa din partea clientului in care acesta expune starea produsului si ce solicita. 

Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului.Totodata, în cazul în care la receptia produsului se constata ca produsele prezinta urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom corecta decat acele probleme semnalate de client in notificarea trimisa initial de catre acesta si care au legatura cu termenii garantiei.

Durata medie de utilizare a mobilierului şi scaunelor, precum şi a canapelelor cu tapiţerie din stofă este de 5 (cinci) ani,  iar la decoraţiuni de 6 (şase) luni.

2. Participantii vor putea achizitiona online de pe acaju.ro maximum 2 (doua) produse de acelasi tip, avand acelasi cod comercial sau cod de producator atasat produsului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza sau anula vanzarile sau comenzile care nu respecta aceasta conditie.

3. Campania se cumuleaza cu alte oferte promotionale si/sau oferte speciale si/sau campanii publicitare si/sau alte reduceri de pret acordate de Organizator, indiferent de modalitatea de acordare a acestora (inclusiv, dar fara a se limita la, card de fidelitate, card cadou, alte carduri valorice / vouchere aferente altor campanii publicitare),cu exceptia ofertelor de achizitie in rate.

4. In cazul plasarii unei comenzi pe acaju.ro, factura va fi emisa pe baza datelor furnizate de catre Participant in procesul de creare a contului de pe site sau comunicat telefonic dar confirmat prin email. Organizatorul nu este responsabil si nu poate fi tinut raspunzator pentru furnizarea de catre Participant a unor date incorecte, incomplete si/ sau false la momentul crearii contului si/sau la data plasarii comenzii.

5. In perioada desfasurarii Campaniei, pe acaju.ro vor putea fi plasate atat comenzi online cat si comenzi telefonice. 

6. In cazul returnarii unui produs achizitionat prin utilizarea unei reduceri oferite in Campanie, indiferent de motivul returnarii, valoarea rambursata va fi egala cu suma achitata efectiv de catre Participant, respectiv pretul produsului de pe bonul/factura de achizitie a produsului, minus valoarea reducerii acordate in Campanie.

7. Articolele vandute impreuna si/sau pachetele promotionale achizitionate de Participant in timpul Campaniei se pot returna doar integral. Astfel, in cazul in care Participantul doreste returnarea unor cumparaturi de acest tip, vor trebui returnate toate produsele si/sau serviciile incluse si/sau asociate respectivelor articole si/sau pachete promotionale. Daca un serviciu inclus in Campanie si/sau pachet a fost utilizat (de exemplu, un cod de acces) sau daca promotia si/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrala de vanzare a acelui serviciu si/sau articol nerambursabil va fi dedusa din valoarea rambursata Participantului.

8. Atunci cand este achizitionat un pachet promotional, iar in final Participantul returneaza doar o parte din acesta, indiferent care este motivul imposibilitatii efectuarii returului integral, reducerea oferita pentru cumpararea pachetului va fi pierduta. Din valoarea rambursata Participantului va fi dedusa reducerea acordata pentru achizitionarea pachetului.

 

VI. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul Campaniei este disponibil in mod gratuit online pe acaju.ro.

 

VII. FORTA MAJORA

In orice situatie de forta majora care impiedica sau intarzie, total sau partial, executarea si/sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de orice raspundere privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta va fi impiedicata.

 

VIII. INTRERUPEREA, MODIFICAREA, SUSPENDAREA SI INCETAREA CAMPANIEI

Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda, modifica, prelungi sau intrerupe definitiv in orice moment Campania, dar nu inainte de a informa publicul prin afisare online pe acaju.ro.

 

IX. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal are loc in baza Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016, privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, denumit in continuare RGPD.

Prin participarea la Campanie online pe acaju.ro, Participantii sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul oferirii produselor comercializate de Organizator. Aceasta prelucrare are ca temei art. 6 alin. 1 lit. b (executarea unui contract) si lit. c (indeplinirea unei obligatii legale) din Regulamentul RGPD.

Participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile prevazute de RGPD, respectiv dreptul de acces, la rectificare, la stergea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, dupa caz, la opozitie, dreptul de a nu face obiectul unui proces individual automatizat, inclusiv crearii de profiluri care ii privesc sau ii afecteaza in mod similar, intr-o masura semnificativa si dreptul de a-si retrage consimtamantul daca prelucrarea are loc in baza acestuia, ulterior, in mod usor si gratuit, retragerea urmand sa produca efecte numai pentru viitor.

Informatiile privind prelucrarea pentru cumparaturile online de pe acaju.ro sunt disponibile la https://www.acaju.ro/mobila-si-mobilier/termeni-si-conditii-acaju/

Pentru orice informatii sau solicitari de exercitare a drepturilor referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal, persoana vizata se poate adresa Organizatorului:

a. prin e-mail la adresa office@acaju.ro;

b. prin posta sau curier la adresa: Vaslui, strada Petru Rares, 264, sc.B,ap.1, parter cu mentiunea ”In atentia Responsabilului cu protectia datelor Acaju”.

Participantii au dreptul de a se adresa justitiei sau Autoritatii Nationale de Supraveghere (www.dataprotection.ro).

 

X. TEMEIUL LEGAL

Prezentul Regulament este in conformitate cu prevederile O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, H.G. nr. 333/2003 cuprinzand Norme metodologice de aplicare a O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata si Regulamentului (UE) nr. 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).

 

XI. CONTESTATII

Cererea scrisa a Participantilor la Campanie in vederea sesizarii Organizatorului cu privire la nerespectarea prezentului Regulament trebuie depusa sau trimisa la sediul Organizatorului in termen de maximum 48 (patruzecisiopt) de ore de la achizitie. Orice sesizare in acest sens depusa dupa trecerea termenului mentionat nu va putea fi rezolvata pozitiv. Solutionarea contestatiilor se va face in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice.

 

XII. ALTE REGLEMENTARI

In caz de tentativa de frauda, abuz sau acte indreptate impotriva si/sau la adresa sa, Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei si tragerea la raspundere in conditiile legii a celor vinovati.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru imposibilitatea participarii la Campanie din cauza unor erori sau cauze care nu depind direct de Organizator, cum ar fi defectiuni tehnice ale furnizorului de servicii de internet etc.

 

S.C. ACAJU SRL

Parteneri de Top la Acaju

Sus