Consultanta Telefonica: Luni - Vineri: 08 - 22 si Sambata -Duminica: 13 - 22
Filtre

Regulament Black Friday 2019

Regulament

cu privire la desfasurarea campaniei

EXTRA BLACK Friday - mai mult decât discounturi pe Acaju.ro

pe magazinul online www.acaju.ro

in perioada 15 noiembrie – 24 noiembrie 2019

 

I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei EXTRA BLACK Friday - mai mult decât discounturi pe Acaju.ro (denumita in continuare ”Campania”) este ACAJU SRL. (desemnata in cele ce urmeaza sub titulatura ”Organizator”),societate comerciala organizata potrivit legii romane, cu sediul social in Vaslui, strada Petru Rares, 264,sc. B, ap.1, parter, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J37/572/2004, cod unic de inregistrare RO14050238, reprezentata prin dl. Acatrinei Iulian, in calitate de Director General.

 

II. DURATA CAMPANIEI

Campania se desfasoara in perioada 15 noiembrie 2019 ora 00:00 – 24 noiembrie 2019 ora 23:59.

 

III. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania se va desfasura in magazinul online www.acaju.ro, in limita stocurilor disponibile.

 

IV. DREPTUL DE PARTICIPARE

La Campanie poate participa orice persoana juridica si orice persoana fizica avand varsta minima de 16 ani (numita in continuare ”Participant”) care cumpara online de pe acaju.ro.

 

V. MECANISMUL CAMPANIEI

1. Campania consta in oferirea unui pachet de servicii de livrare gratuita - retur gratuit la orice produs achizitionat, cu sau fara reducere si a unei extragarantii de 8 ani, suplimentara garantiei legale de 2 ani.

2. Participantii vor putea achizitiona online de pe acaju.ro maximum 2 (doua) produse de acelasi tip, avand acelasi cod comercial sau cod de producator atasat produsului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza sau anula vanzarile sau comenzile care nu respecta aceasta conditie.

3. Campania se cumuleaza cu alte oferte promotionale si/sau oferte speciale si/sau campanii publicitare si/sau alte reduceri de pret acordate de Organizator, indiferent de modalitatea de acordare a acestora (inclusiv, dar fara a se limita la, card de fidelitate, card cadou, alte carduri valorice / vouchere aferente altor campanii publicitare),cu exceptia ofertelor de achizitie in rate.

4. In cazul plasarii unei comenzi pe acaju.ro, factura va fi emisa pe baza datelor furnizate de catre Participant in procesul de creare a contului de pe site sau comunicat telefonic dar confirmat prin email. Organizatorul nu este responsabil si nu poate fi tinut raspunzator pentru furnizarea de catre Participant a unor date incorecte, incomplete si/ sau false la momentul crearii contului si/sau la data plasarii comenzii.

5. In perioada desfasurarii Campaniei, pe acaju.ro vor putea fi plasate atat comenzi online cat si comenzi telefonice. 

6. In cazul returnarii unui produs achizitionat prin utilizarea unei reduceri oferite in Campanie, indiferent de motivul returnarii, valoarea rambursata va fi egala cu suma achitata efectiv de catre Participant, respectiv pretul produsului de pe bonul/factura de achizitie a produsului, minus valoarea reducerii acordate in Campanie.

7. Articolele vandute impreuna si/sau pachetele promotionale achizitionate de Participant in timpul Campaniei se pot returna doar integral. Astfel, in cazul in care Participantul doreste returnarea unor cumparaturi de acest tip, vor trebui returnate toate produsele si/sau serviciile incluse si/sau asociate respectivelor articole si/sau pachete promotionale. Daca un serviciu inclus in Campanie si/sau pachet a fost utilizat (de exemplu, un cod de acces) sau daca promotia si/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrala de vanzare a acelui serviciu si/sau articol nerambursabil va fi dedusa din valoarea rambursata Participantului.

8. Atunci cand este achizitionat un pachet promotional, iar in final Participantul returneaza doar o parte din acesta, indiferent care este motivul imposibilitatii efectuarii returului integral, reducerea oferita pentru cumpararea pachetului va fi pierduta. Din valoarea rambursata Participantului va fi dedusa reducerea acordata pentru achizitionarea pachetului.

 

VI. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul Campaniei este disponibil in mod gratuit online pe acaju.ro.

 

VII. FORTA MAJORA

In orice situatie de forta majora care impiedica sau intarzie, total sau partial, executarea si/sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de orice raspundere privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta va fi impiedicata.

 

VIII. INTRERUPEREA, MODIFICAREA, SUSPENDAREA SI INCETAREA CAMPANIEI

Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda, modifica, prelungi sau intrerupe definitiv in orice moment Campania, dar nu inainte de a informa publicul prin afisare online pe acaju.ro.

 

IX. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal are loc in baza Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016, privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, denumit in continuare RGPD.

Prin participarea la Campanie online pe acaju.ro, Participantii sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul oferirii produselor comercializate de Organizator. Aceasta prelucrare are ca temei art. 6 alin. 1 lit. b (executarea unui contract) si lit. c (indeplinirea unei obligatii legale) din Regulamentul RGPD.

Participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile prevazute de RGPD, respectiv dreptul de acces, la rectificare, la stergea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, dupa caz, la opozitie, dreptul de a nu face obiectul unui proces individual automatizat, inclusiv crearii de profiluri care ii privesc sau ii afecteaza in mod similar, intr-o masura semnificativa si dreptul de a-si retrage consimtamantul daca prelucrarea are loc in baza acestuia, ulterior, in mod usor si gratuit, retragerea urmand sa produca efecte numai pentru viitor.

Informatiile privind prelucrarea pentru cumparaturile online de pe acaju.ro sunt disponibile la https://www.acaju.ro/mobila-si-mobilier/termeni-si-conditii-acaju/

Pentru orice informatii sau solicitari de exercitare a drepturilor referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal, persoana vizata se poate adresa Organizatorului:

a. prin e-mail la adresa office@acaju.ro;

b. prin posta sau curier la adresa: Vaslui, strada Petru Rares, 264, sc.B,ap.1, parter cu mentiunea ”In atentia Responsabilului cu protectia datelor Acaju”.

Participantii au dreptul de a se adresa justitiei sau Autoritatii Nationale de Supraveghere (www.dataprotection.ro).

 

X. TEMEIUL LEGAL

Prezentul Regulament este in conformitate cu prevederile O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, H.G. nr. 333/2003 cuprinzand Norme metodologice de aplicare a O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata si Regulamentului (UE) nr. 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).

 

XI. CONTESTATII

Cererea scrisa a Participantilor la Campanie in vederea sesizarii Organizatorului cu privire la nerespectarea prezentului Regulament trebuie depusa sau trimisa la sediul Organizatorului in termen de maximum 48 (patruzecisiopt) de ore de la achizitie. Orice sesizare in acest sens depusa dupa trecerea termenului mentionat nu va putea fi rezolvata pozitiv. Solutionarea contestatiilor se va face in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice.

 

XII. ALTE REGLEMENTARI

In caz de tentativa de frauda, abuz sau acte indreptate impotriva si/sau la adresa sa, Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare pentru remedierea situatiei si tragerea la raspundere in conditiile legii a celor vinovati.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru imposibilitatea participarii la Campanie din cauza unor erori sau cauze care nu depind direct de Organizator, cum ar fi defectiuni tehnice ale furnizorului de servicii de internet etc.

 

S.C. ACAJU SRL

 

CERTIFICAT DE GARANTIE COMERCIALA EXTRA-TIME (8 ANI)
pentru produsele vandute pe www.acaju.ro in perioada 15 noiembrie - 31 decembrie 2019

-categoriile mobila corp si canapele -


ATENTIE: Acest certificat de garantie este valabil doar insotit de factura de avans care certifica ca aceasta comanda a fost data in perioada 15 noiembrie - 31 decembrie 2019 pe magazinul online www.acaju.ro, factura finala de cumparare a produselor , etichetele de pe fiecare colet ce formeaza produsele comandate si certificatul de garantie legala de 2 ani de zile. Cand dezambalati, recuperati etichetele si puneti-le la pastrare langa certificatele de garantie si facturi pentru a le putea utiliza ulterior, daca e cazul!

Perioada de garantie pentru produsele de mobilier si canapele achizitionate in perioada 15 noiembrie - 31 decembrie 2019 din magazinul online www.acaju.ro se va prelungi cu 8 ani de zile suplimentar garantiei legale de 2 ani, in conditiile actualului certificat de garantie. Nu beneficiaza de garantie produsele din categoria saltele/mese/scaune/masute si alte produse similare.

Denumire si adresa Vanzator SC ACAJU SRL Vaslui, str. Petru Rares, 264, sc.B, ap.1, parter.

Prin transmiterea acestui certificat de garantie, insotit de factura, o data cu bunul livrat sau/si prin email se considera ca clientul/cumparatorul a fost informat si este de acord cu cele mentionate in cadrul certificatului. Nu este necesara semnatura clientului pe certificat.
Vanzator, Cumparator,

Stampila unitatii Nume si adresa

Semnatura, Semnatura,

 

REPARATII EXECUTATE IN PERIOADA DE GARANTIE

Data reclamatiei

Data primirii produsului pentru reparat

Reparatii executate si repere inlocuite

Noul termen de garantie pentru reperul reparat sau inlocuit:

Semnatura si stampila unitatii service

Data predarii produsului reparat

Semnatura cumparatorului

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prezentul Certificat de Garantie, drepturile si obligatiile vanzatorului si ale cumparatorului sunt in conformitate cu Legea nr. 449/2003, Legea nr. 363/2007 O.G. nr. 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate acestea au fost exemplificate deja in certificatul standard de 2 ani de zile ce insoteste in mod standard produsul.
Prin prezentul certificat de garantie comerciala se ofera o garantie suplimentara de 8 ani de zile, garantiei legale de 2 ani de zile la produsele de mobila si mobilier corp si canapele, cu exceptia saltelelor, meselor, scaunelor si altor produse similare.
Garantia se refera doar la elementele care asigura mobilitatea altor componente ale mobilierului: (glisiere, balamale, sisteme de rulare a extensiilor), neintrand sub incidenta acestui certificat de garantie defectiunile de fabricatie si nici cele din utilizarea defectuoasa a produsului; eventualele vicii de fabricatie sunt acoperite de certificatul de garantie legala de 2 ani de zile, considerandu-se ca 2 ani de la livrare a fost o perioada rezonabila si legala in care daca produsul ar fi avut un viciu de fabricatie, acesta ar fi aparut. Daca acele componente ale produsului care asigura mobilitatea elementelor componente nu mai functioneaza conform standardelor, Vanzatorul va decide cum va proceda, alegand una sau mai multe dintre variantele:
- le va repara
- le va inlocui
- va plati ca despagubire contravaloarea lor la pretul pietii, luandu-se ca reper pretul cel mai mic disponibil pe piata, clientul considerandu-se prin asta pe deplin indestulat.

MOBILIER si MOBILIER TAPITAT

  • Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea stofei sau pielii (la canapele si saltele) precum si matuirea sau dupa caz, lustruirea produselor,toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala nu sunt considerate defecte. In primele 3 luni de utilizare spuma poliuretanica folosita la umplerea pernelor la canapele si la saltele se va tasa usor dupa care se va stabiliza complet, de aceea este normala aparitia unor cute ale tapiteriei. Buretele se poate tasa in timpul transportului de aceea este necesara o modelare a umpluturii din perne prin baterea usoara a acestora.

  • Exfolierile, jupuiturile, spargerile, taieturile, rupturile, samd nu sunt acoperite de garantie.

 

Sus